A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje

Csépe Andrea (2007) A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (5Mb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (9Mb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (257Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: marketing, kommunikáció, gyógyszer, gyógyszeripar
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 209
Publikációban használt név : Csépe Andrea
Dátum: 2013. okt. 11. 14:32
Utolsó módosítás: 2015. feb. 10. 14:26
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/209

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet