A magyarországi élelmiszer-kereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai

Mészáros Katalin (2007) A magyarországi élelmiszer-kereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (3123Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (827Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (1016Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: élelmiszer-kereskedelem, marketing
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 215
Publikációban használt név : Mészáros Katalin
Dátum: 2013. okt. 14. 10:29
Utolsó módosítás: 2013. okt. 14. 10:29
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/215

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet