A marketingkommunikáció helye a társadalmi kommunikáció struktúrájában

Bérczessy Lajos (2008) A marketingkommunikáció helye a társadalmi kommunikáció struktúrájában. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (526Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (147Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (129Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 243
Publikációban használt név : Bérczessy Lajos
Dátum: 2013. okt. 11. 14:02
Utolsó módosítás: 2013. okt. 11. 14:02
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/243

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet