A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai

Kollár Csaba (2007) A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (1478Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (102Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (80Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 244
Publikációban használt név : Kollár Csaba
Dátum: 2013. okt. 14. 09:17
Utolsó módosítás: 2013. okt. 14. 09:17
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/244

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet