Az országmárkázás szerepe és hatásai : országimázs a kibővült Európai Unióban

Papp-Váry Árpád Ferenc (2007) Az országmárkázás szerepe és hatásai : országimázs a kibővült Európai Unióban. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (4Mb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (252Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (261Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 246
Publikációban használt név : Papp-Váry Árpád Ferenc
Dátum: 2013. okt. 14. 10:58
Utolsó módosítás: 2013. okt. 14. 10:58
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/246

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet