Tourism marketing in Lybia between reality and ambitions

Bizan Haitm Abdulhameed (2009) Tourism marketing in Lybia between reality and ambitions. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (2585Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (118Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 270
Publikációban használt név : Bizan Haitm Abdulhameed
Dátum: 2013. okt. 11. 15:41
Utolsó módosítás: 2013. okt. 11. 15:41
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/270

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet