Ökológiai eredetű állati termékek beszerzésének és értékesítésének marketing aspektusai

Bódi Csaba (2010) Ökológiai eredetű állati termékek beszerzésének és értékesítésének marketing aspektusai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (4Mb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (148Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (162Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: Marketing, ökológiai gazdálkodás, állati termékek, bébiétel
Doktori iskola: Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar (Mosonmagyaróvár) > Ujhelyi Imre Állattudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: agrártudományok
EPrint azonosító (ID): 301
Publikációban használt név : Bódi Csaba
Dátum: 2013. okt. 14. 15:09
Utolsó módosítás: 2013. okt. 14. 15:09
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/301

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet