A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére

Kelemen Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (3407Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (213Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (209Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: kereskedelmi márka, marketing
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 304
Publikációban használt név : Kelemen Zita
Dátum: 2013. okt. 14. 09:07
Utolsó módosítás: 2015. jún. 25. 14:14
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/304

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet