Fogyasztói magatartás vizsgálati módszerek és azok alkalmazásának lehetőségei a bútorpiacon vevőorientált stratégiák kialakításakor

Bednárik Éva (2010) Fogyasztói magatartás vizsgálati módszerek és azok alkalmazásának lehetőségei a bútorpiacon vevőorientált stratégiák kialakításakor. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (1307Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (456Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (133Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, piackutatás, marketing, bútor, bútoripar
Doktori iskola: Faipari Mérnöki Kar (Sopron) > Cziráki József Faanyagtudomány és Technológiák Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: műszaki tudományok > agrárműszaki tudományok
EPrint azonosító (ID): 311
Publikációban használt név : Bednárik Éva
Dátum: 2013. okt. 10. 10:08
Utolsó módosítás: 2015. jún. 25. 14:00
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/311

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet