A környezeti változások hatása a marketingorientációra, a marketingszervezet kialakulására, működésére a hazai kis és középvállalkozások esetében

Máté Zoltán (2011) A környezeti változások hatása a marketingorientációra, a marketingszervezet kialakulására, működésére a hazai kis és középvállalkozások esetében. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (940Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (204Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (141Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: Marketing
Doktori iskola: Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 338
Publikációban használt név : Máté Zoltán
Dátum: 2013. okt. 14. 10:26
Utolsó módosítás: 2015. jún. 19. 13:28
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/338

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet