Fogyasztói szokások- és vállalati marketingstratégiák a funkcionális tejtermékek piacán

Sebesy Zsanett (2014) Fogyasztói szokások- és vállalati marketingstratégiák a funkcionális tejtermékek piacán. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[img]
Előnézet
PDF
Sebesy_Zsanett_disszertacio.pdf

Download (1398Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
Sebesy_Zsanett_magyar_t.pdf

Download (189Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
Sebesy_Zsanett_angol_t..pdf

Download (174Kb) | Előnézet
[img]
Előnézet
PDF
Sebesy_Zsanett_DOI.pdf

Download (1485Kb) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Doktori iskola: Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar (Mosonmagyaróvár) > Ujhelyi Imre Állattudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: agrártudományok > állattenyésztési tudományok
Magyar cím: Fogyasztói szokások- és vállalati marketingstratégiák a funkcionális tejtermékek piacán
Angol cím: Consumer customs and corporate marketing strategies on the market of functional dairy products
Témavezető(k):
Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Tenk Antalprofessor emeritus, CSc, NymE-MÉKtenka@mtk.nyme.hu
Dr. Sántha Tamásny. egyetemi docens, PhD, NymE-MÉKNEM RÉSZLETEZETT
EPrint azonosító (ID): 476
Publikációban használt név : Sebesy Zsanett
A mű MTMT azonosítója: 2787595
Dátum: 2014. dec. 05. 10:34
Utolsó módosítás: 2015. jún. 11. 10:32
URI: http://doktori.nyme.hu/id/eprint/476

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet