A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje

Csépe, Andrea (2007) A DTC (Direct-To-Consumer) kommunikáció az etikus készítmények piacán : A depressziós betegek közvetlen elérésének kommunikációs modellje. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (5MB) | Előnézet
[thumbnail of magyar.pdf]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (10MB) | Előnézet
[thumbnail of angol.pdf]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (263kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: marketing, kommunikáció, gyógyszer, gyógyszeripar
Doktori iskola: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) - (2017. január 31-ig Közgazdaságtudományi Kar, Sopron) > Széchenyi István Gazdálkodás-és Szervezéstudományi Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: társadalomtudományok > közgazdaságtudományok
EPrint azonosító (ID): 209
Publikációban használt név : Csépe, Andrea
Dátum: 11 okt 2013 14:32
Utolsó módosítás: 10 feb 2015 14:26
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/209

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben