Fogyasztói magatartás vizsgálati módszerek és azok alkalmazásának lehetőségei a bútorpiacon vevőorientált stratégiák kialakításakor

Bednárik, Éva (2010) Fogyasztói magatartás vizsgálati módszerek és azok alkalmazásának lehetőségei a bútorpiacon vevőorientált stratégiák kialakításakor. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.

[thumbnail of disszertacio.pdf]
Előnézet
PDF
disszertacio.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of magyar.pdf]
Előnézet
PDF
magyar.pdf

Download (467kB) | Előnézet
[thumbnail of angol.pdf]
Előnézet
PDF
angol.pdf

Download (137kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, piackutatás, marketing, bútor, bútoripar
Doktori iskola: Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar (Sopron) - (2013. szeptember 30-ig Faipari Mérnöki Kar, Sopron) > Cziráki József Faanyagtudomány és Technológiák Doktori Iskola
Tudományterület / tudományág: műszaki tudományok > agrárműszaki tudományok
EPrint azonosító (ID): 311
Publikációban használt név : Bednárik, Éva
Dátum: 10 okt 2013 10:08
Utolsó módosítás: 25 jún 2015 14:00
URI: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/311

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben